هشام عاشور عن فارق السن مع نيللي كريم: “مش مهم حتى لو كان عشر سنين”

خلال لقائهما مع برنامج ET بالعربي المذع على قنوات mbc، دافع لاعب الإسكواش السابق الفنان…

خلال لقائهما مع برنامج ET بالعربي المذع على قنوات mbc، دافع لاعب الإسكواش السابق الفنان هشام عاشور، عن فارق السن بينه وبين زوجته، مؤكدًا أنه ليس أمرًا مهمًا في العلاقة، إذ تكبره زوجته الفنانة نيللي كريم بعدد من السنوات.

وقال إن زواجه بنيللي كريم تم سريعًا دون تفكير في مسألة فارق العمر بينهما، متابعًا “إيه اللي يهم لو فرق السن وصل لـ10 سنين حتى، الفكرة إنك تلاقي حد يخليك ترتبط بيه من غير ما تفكر، وده اللي حصل معانا، اتجوزنا بسرعة من غير أي تفكير، للأسف فيه ناس مشغولة بإنها تحكم على اللي حواليها بس”.

وكانت الفنانة نيللي كريم قد تزوجت من هشام عاشور العام الماضي في الساحل الشمالي بحضور عدد كبير من نجوم الفن أبرزهم الهضبة عمرو دياب، وهي الزيجة الثالثة لها ولديها أربعة من الأبناء، فيما تُعد الزيجة الأولى له.

وتحدثت نيللي كريم، عن فارق السن بينهما بتأكيدها أن الحب لا يعرف الحسابات الزمنية “أنا بمشي بإحساسي، بمشي ورا قلبي، ماليش في الحسابات”، وعبّرت عن سعادتها لارتباطها بهشام، واصفة إياه بالمتجدد والمتغير دائمًا “كل يوم بيفاجئني بحاجة جديدة، والراجل اللي يتجوز من نجمة خصوصًا لو رجل شرقي، يبقى أكيد واثق من نفسه جدًا”.

إقرأ أيضا