أحمد فلوكس يرد على محمد رمضان: “أخلاقك أخلاق صبي الرقاصة”

هاجم الممثل المصري أحمد فلوكس، الفنان محمد رمضان، بعد سخرية الأخير من والد فلوكس، الممثل…

هاجم الممثل المصري ​أحمد فلوكس​، الفنان ​محمد رمضان​، بعد سخرية الأخير من والد فلوكس، الممثل ​فاروق فلوكس​ لتجسيده دور “صبي رقاصة”.

وكتب الممثل فلوكس على صفحته الخاصة على موقع التواصل الاجتماعي “شوف يا حماده، انت ترفض إنك تعمل دور صبي رقاصة لأنك دايما نمبر وان، فأكيد هتبقي عينك على دور الرقاصة نفسها، مش الصبي بتاعها، وانت ما شاء الله ناجح في ده جدا وبتعمله سهل وانت عريان ما دريان”.

وتابع “نمبر وان بقى يا سيدي، زي بالظبط ما يكون واحد مسجل نشل، استحالة يحلم أن يكون أمين شرطة، حلمه هيكون أكبر من كده، هيكون نمبر وان”.

وأضاف “أنا والدي عمل دور صبي رقاصة لأنه بيعشق التمثيل والأدوار الصعبة، والحمد لله إنه ربى رجل بيحترم نفسه وبيحترم اللي بيقدمه للناس، وبيحترم بلده، ودمه فداء ليها، لأن شعب بلده هم اللي عملوه فلازم يقدملهم أحسن حاجة، وبحمد ربنا أكتر وأكتر، إن ما خلفش واحد مسجل نشل لأن المسجل هتكون أقصى طموحه أن يكون أسطورة، وهيرقص برضه بس عريان”.

وختم “وبعدين مش شرط تعمل دور صبي رقاصة، ممكن تكون نجم كبير بس أخلاقك أخلاق صبي الرقاصة، وده الأخطر مع إن والله صبي الرقاصة ولا بيقهر حد ولا بيظلم حد، ولا ليه في سكك الشيوخ والدجل، ولا نصاب ولا بيحكها مع الكبار”.

إقرأ أيضا